My Time at Sandrock: een gezellig game-avontuur in het Wilde Westen [recensie] (2024)

Bevat gelieerde links Meer info

Deel dit bericht

• deel
  • tweet
  • besparen 1
  • deel

Mijn tijd bij Sandrock, het langverwachte vervolg op de vorige titel, Mijn tijd in Portia, is eindelijk gearriveerd. Deze sandbox-RPG, ontwikkeld door Pathea Games en uitgegeven door PM Studios, neemt spelers mee naar een avontuur in het Wilde Westen dat zowel charmant als boeiend is. Meteen uit de vleermuis, Mijn tijd bij Sandrockmaakt indruk met zijn merkbare verbetering in prestaties en graphics ten opzichte van zijn voorganger.

De game beschikt over een rijke, gedetailleerde omgeving die je vanaf het eerste moment meesleept en je betrokken houdt met zijn levendige beelden en soepele gameplay. De ontwikkelaars hebben duidelijk veel moeite gedaan om dit vervolg helderder te laten schitteren dan Mijn tijd in Portia. En voor het geval je het je afvraagt: nee, je hoeft de voorganger niet te spelen voordat je gaat spelen Mijn tijd bij Sandrock. Er zijn geen verhaalvereisten en als je nog nooit hebt gespeeld Mijn tijd in Portia voorheen kun je dit nieuwe spel starten zonder enige wegversperringen.

Omarm de gezellige gaming-trend

In een tijdperk waarin gezellige spelletjes steeds populairder worden, Mijn tijd bij Sandrockpast precies in deze nis. De langzame gameplay en vrolijke sfeer zorgen voor een rustgevend toevluchtsoord, weg van de drukte van de realiteit. Of je nu contact hebt met de vriendelijke stadsbewoners of op je gemak je eigen stukje grond onderhoudt, de game biedt een rustige, hartverwarmende ervaring.

My Time at Sandrock: een gezellig game-avontuur in het Wilde Westen [recensie] (1)

Mijn tijd bij Sandrock verkent interessante thema's uit het Wilde Westen en biedt een verfrissende focus op opruimactiviteiten in plaats van op het traditionele bomenhakken. In de woestijnachtige omgeving van Sandrock kan zelfs een poging om een ​​cactus om te hakken je afkeurende blikken van de dorpelingen opleveren. Deze unieke draai aan het verzamelen van grondstoffen zorgt voor een vleugje realisme en onderdompeling in het spel.

Vrijheid om je eigen pad te bepalen

Een van de opvallende kenmerken van Mijn tijd bij Sandrock is de vrijheid die het spelers biedt. Hoewel de activiteiten van het spel enigszins verteld zijn, is er geen strak pad dat je moet volgen. Spelers kunnen alle taken uitvoeren die ze maar willen, zonder zich gehaast te voelen, behalve een paar verhaalgerelateerde evenementen. De ontspannen benadering van de gameplay zorgt voor een gezellige en ontspannen sfeer, waardoor spelers echt van hun tijd in Sandrock kunnen genieten.

My Time at Sandrock: een gezellig game-avontuur in het Wilde Westen [recensie] (2)

Hoewel de eerste uren van de gameplay geen landbouwplanten of veeteelt introduceren, bestaan ​​deze elementen wel in het spel. Ze voegen een heerlijke laag complexiteit toe aan de bouwwerkplaats, mijnbouw en opruimactiviteiten die de steunpilaar van het spel vormen. De aanwezigheid van deze landbouwelementen duidt op een meer gevarieerde en meeslepende gameplay-ervaring naarmate je verder komt. Hoewel ik tot nu toe ongeveer 6 uur heb gespeeld voor deze recensie van My Time at Sandrock, heb ik dergelijke mechanismen nog steeds niet ontdekt, dus ik kan niet beoordelen hoe goed of hoe slecht ze zijn geïntegreerd, maar ik heb goede hoop dat ze een mooie afwisseling toevoegen aan voorkomen dat dingen te repetitief worden.

Geen technische problemen tijdens het testen

Tijdens het testen van Xbox Series X ontdekte ik Mijn tijd bij Sandrocktechnisch verantwoord te zijn, zonder bugs of problemen. De game draait soepel en weerspiegelt de toewijding van de ontwikkelaars om een ​​game-ervaring van hoge kwaliteit te leveren.

My Time at Sandrock: een gezellig game-avontuur in het Wilde Westen [recensie] (3)

Om ons publiek een eerste indruk van de gameplay te geven, hebben we een Let's Play-video opgenomen waarin de prachtige wereld van Sandrock wordt getoond. De video, beschikbaar op ons YouTube-kanaal, biedt een kijkje in de boeiende gameplay en prachtige omgeving die spelers te wachten staan ​​in dit charmante avontuur. Je kunt de volledige fragmentopname hieronder ook vinden als je een beter idee wilt krijgen van hoe de game aanvoelt tijdens de eerste paar uur spelen.

Conclusie

Concluderend Mijn tijd bij Sandrock is een fantastisch vervolg dat aanzienlijke vooruitgang heeft geboekt Mijn tijd in Portia. De langzame, gezellige gameplay, gecombineerd met de unieke Wild West-setting en het gevarieerde aanbod aan activiteiten, zorgen voor een bevredigende game-ervaring. Voor fans van het genre, Mijn tijd bij Sandrock lijkt me een geweldige titel. Met zijn hartverwarmende charme en boeiende gameplay is het een goede aanvulling op de gezellige gaming-niche. Het garandeert urenlange ontspanning en plezier voor degenen die op zoek zijn naar een dergelijke ervaring.

YouTube: Laten we spelen – Mijn tijd bij Sandrock [Gameplay, geen commentaar]

Fotocredit: Alle getoonde afbeeldingen zijn eigendom van Pathea Games en maakten deel uit van een persmap.